Člen skupiny MVV Energie CZ, Zodpovědná energie

Řešení potíží s vyplněním žádosti

V případě neadekvátní odezvy vyjadřovacího portálu společnosti GEOVAP spol. s r.o. (např. při zákresu dotčeného území) prosím proveďte výmaz mezipaměti (cache) svého prohlížeče.

Postup pro nejpoužívanější prohlížeče na platformě MS Windows naleznete níže:

Mozilla Firefox

1. V hl. menu prohlížeče zvolte nabídku „Historie“

3_f

2. Dále vyberte nabídku „Vymazat nedávnou historii…“

4_f

3. Pro „Časové období mazání:“ zvolte variantu „Vše“, v sekci „Historie“ zaškrtněte „Mezipamět“ a klikněte na tlačítko „OK“

5_f

Google Chrome

1. V hl. menu prohlížeče zvolte „Další nástroje“ a „Vymazat údaje o prohlížení…“

1_c

2. V záložce „Rozšířená nastavení“ jako „Časové období“ vyberte „Od počátku věků“, dále zaškrtněte „Obrázky a soubory v mezipaměti“ a klikněte na tlačítko „Vymazat data“

2_c

Microsoft Edge

1. V hl. menu prohlížeče zvolte „Nastavení“

1_e

2. V kategorii „Ochrana osobních údajů, vyhledávání a služby“ v sekci „Vymazat údaje o procházení“ klikněte na tlačítko „Zvolit položky k vymazání“

2_e

3. Jako „Časový rozsah“ vyberte „Za celou dobu“, zaškrtněte „Obrázky a soubory uložené v mezipaměti“ a klikněte na tlačítko „Vymazat“

3_e

Opera

1. V hl. menu prohlížeče zvolte „Historie“ a „Vymazat údaje o prohlížení“

1_o

2. V záložce „Rozšířené“ jako „Časové období“ vyberte „Od počátku věků“, dále zaškrtněte „Obrázky a soubory z cache“ a klikněte na tlačítko „Vymazat data“

2_o


Poznámka: V závislosti na použité verzi a lokálním nastavení daného prohlížeče se návod může mírně odlišovat.

BEZ ODSTÁVKY A HAVÁRIÍ

Vážení odběratelé,
v současné době dodáváme tepelnou energii do všech odběrných míst bez přerušení. Žádné odstávky ani havárie nejsou hlášeny.
Společnost CTZ s.r.o.

Klíčové kontakty

Poruchy – dispečink (nepřetržitě)
605 285 109

CTZ s.r.o.
572  552 917

Jak se k nám dostanete?